helg

Vilken familjehelg det varit....

En hel helg tillsammans där vi umgåts med vänner, lagat god mat, fikat i massor och fyndat!!

Idag tog vi en långpromenad till stan och jag handlade två tröjor för 160kr. Återigen har jag fyndat. K fick med sig två par snygga skor även dom på rean. Tror det var första gången på väldigt länge vi enbart shoppat till oss själva och inte till Miliam. Vi skippade helt enkelt barnbutikerna denna gången. Om två veckor blir det 1års kalas och jag kan tänka mig att det blir en del mjuka paket då.

Förresten, i fredags fick jag snosa 8 veckors gammal bebis. Jag fick vagga runt lillkillen och tillslut somnade han på mitt bröst. Åh vilken känsla! Det borde väl vara ett tecken på att jag inte helt glömt bort hur man gör? Även om man känner sig som en nybörjare. :)

Nu ska min lilla prins få hoppa i sin pyjamas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0