erkänner

Jag erkänner...

Jag älskar att shoppa kläder i massvis! Förr var jag en typisk shopoholic tjej som knappt kunde gå på stan utan att shoppa. Riktigt så är det inte längre....
När det kommer till smink så är det tvärtom. Jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att lägga pengar på dyra foundations och eye liner. Jag märker knappt någon skillnad på HMs egna mascara eller om den skulle komma från DIOR. Jag fastnar sällan för något speciellt sminkmärke utan kör på allt från make up store till HMs egna märke. Nu har både min foundation, rouge och kajal penna slut och jag tycker det känns tråkigt att behöva lägga runt 500-600 kr på just smink. 
När jag var hos Emma förrut så tipsade hon mig om en sida som säljer MASSOR av billigt smink. Jag tror det var mineral foundation för under femtiolappen och rouge för en tjugolapp. TUMMEN UPP!!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

HAha, jag är likadan! Iaf när det kommer till eyeliner o mascara. Däremot foundation har jag blivit lite kräsen på, men det har säkert med att göra att min hud är så torr och jag ÄNTLIGEN har hittat en foundation som passar mig, som jag inte ser helt uttorkad ut när jag använder. ;)



Sv; Tack så mycket! :)



Godnatt!

Kramar

2011-01-20 @ 23:10:06
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: elin

ELF ? ;)

2011-01-21 @ 11:40:10
URL: http://jagochbebismagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0