en kväll på ikea

Fick besök av svärmor o svärfar under eftermiddag. Jag och K kastade oss in i bilen och åkte iväg till IKEA utan barn och barnvagn. Lugnt och skönt kunde vi inhandla allt som fattades till huset. 1500kr fattigare och det känns fortfarande som det är tusen saker kvar som behövs köpas. Är det alltid så när man flyttar till större? 
Nästa PRIO ett som ska inhandlas är krukor till vardagsrummet men inte hittat några jag gillar än. Och det känns onödigt att köpa nåt bara för att. Helst lite högre. Tips någon?
Boulevard finns med i tankarna....

Lampor som följde med oss hem. Allt till vardagsrummet.

Jag är mer än nöjd.


Kommentarer
Postat av: Linnsan

nemen, vad är det här jag har missat? jag lovar att följa er slaviskt! ;)

2011-01-06 @ 22:51:29
URL: http://linnkroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0