äntligen

Fredagen är äntligen här!
Vi har lyxat oss med frukost på subway och storhandling på Willys. Skönt att ha kylskåpet fullproppat igen. Willys hade erbjudande på blöjpaket. Köp tre betala för två. Perfekt eftersom det går åt en hel del blöjor nuförtiden.
Miliam har dregglat en massa under veckan och imorse fick jag se små, vita korn sticka upp i tandköttet. Framtänderna är på gång. Alltså hans femte o sjätte tand. Det tar sig! :)
Ikväll kommer några goda vänner över på mat. Jag är ingen mästare på matlagning men ikväll tänkte jag bjuda på något annat än tacos. Jag ska försöka få ihop en ätbar fläskfilègryta. Om den blir lika god som förra helgen det återstår att se... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0