what a day!

Hej alla!

Idag vaknade jag upp med en dunkande huvudvärk och en ond, tjock hals. Tack o lov har K varit hemma under dagen och kunnat ha hand om Miliam så jag fick sova bort allt vad sjukdom heter. Vad sömn kan göra underverk!
Nu har jag sovit av och till från klockan nio och jag känner mig redan bättre. PEPPAR,PEPPAR!
Innan jag satte mig vid datorn nu åkte en stor tavla ner rakt i mitt huvud. Så där kom huvudvärken tillbaka. Om det finns något som heter otursdag har jag haft en sådan dag....

Igår var en stor dag! Ett års sen jag blev moster till världens goaste charmkille! Mosters lilla älskling!


Kommentarer
Postat av: lilla bebis

Haha, förlåt men det lät roligt:) en tavla i skallen:) !! Men krya på dig Lisa!!

2011-02-04 @ 07:17:14
URL: http://lillabebis.wordpress.com
Postat av: Linn

haha, varför är jag inte förvånad att det är just du som får en tavla i huvudet? :D krya på dig! :)

2011-02-04 @ 07:34:50
URL: http://linnkroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0