trött

Vi kom hem efter sju. Miliam var en tröttis och slocknade så fort han la sig på kudden. Vid lunch-tid kom Jessica och hennes söta lilla B. Barnen fick leka och vi vuxna kunde prata. Två timmar senare hade vi två trötta barn. Vi tog bussen in till stan och fyndade lite på bokrean medans barnen sov sött i sina vagnar. Jag fick med mig Elsas Mode och tänkte redan börja läsa ett kapitel ikväll.
Efter en snabbis på stan gick jag och Miliam hem till syster och son. Det blev våffelkalas och lite paketutdelning. En väldigt bra dag helt enkelt. Nu hoppar jag i säng. Morgondagen kommer bli minst lika bra!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Underbart med aktiva dagar ! Jag längtar tills jag är frisk nog att inte smitta någon - då jäklar ska det ut och rännas på stan och hos vänner igen :) kram

2011-02-25 @ 09:36:36
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0