tjejkväll

Igår hade jag en riktigt busunge till son. Det var ljuslyktor som gick i kras, blommor som åkte i golvet och mat som slängdes på golvet. Det var skrik-kalas när det skulle badas, om han inte fick hålla dush-slangen själv dvs. När K kom hem rymde jag mer eller mindre från hemmet. Med mig tog jag en vinflaska och åkte på tjej-kväll. Precis vad jag behövde efter en kväll som denna. Det var en riktigt trevlig kväll med ett gäng sköna brudar. Så TACK tjejer för igår!!

Idag mår jag riktigt BRA! Vaknade halv åtta av en liten prins som pussade och kramade på mig och sa "MAMMA" Ja Miliam säger verkligen "MAMMA" inte "MAMAMA". Charmtrollet mitt!





Kommentarer
Postat av: Linn

tack själv sötis! :) mera sånt!! :)

2011-02-27 @ 20:05:13
URL: http://linnkroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0