kväll

Miliam var en riktigt trött kille ikväll och slocknade redan halv sju. Undrar om han kommer vakna extra tidigt imorgon eller om han kommer vakna som vanligt runt sju-tiden?!

Jag har tagit upp lite fläskfile och funderar på att överraska K med lite mat när han kommer hem efter sin träning. Vi låg ju alla i magsjuka på alla hjärtans dag och därför blev det inget direkt firande. Men kanske lite god mat kan uppskattas. Eller så tar vi det imorgon när han ändå är träningsledig.....

Jag fick med mig en ny foundation hem från lindex idag. Körde på ett säkert kort alltså True Match som dessutom var nedsatt. Ynka 119kr för en flaska. Vilket jag kallar KAP!


Kommentarer
Postat av: lilla bebis

Vilda somnar allt från 17.30-19.30 men vaknar alltid

mellan 06.30-07.00 så vi hoppas att Miliam sover till

07.00 han med:) Ses imorgon?? kraam

2011-02-22 @ 19:18:38
URL: http://lillabebis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0