köttbullar

Imorse fick jag för mig att rulla egna köttbullar. Sagt och gjort. Jag åkte iväg och köpte över 2 kg nörfärs och hela eftermiddagen har gått åt till att rulla och steka kötbullar. Nu har vi massvis av god köttbullar i frysen perfekt att ta fram när man inte orkar laga mat. Eller när tid inte finns. Hoppas jag fortsätter vara såhär huslig och skippar mamma scans köttbullar i fortsättning. De är varken goda eller speciellt nyttiga.

Förut fick Miliam tag i en chokladbit jag lagt på bordet. Snacka om att lille killen njöt för fullt. Satt som en liten gubbe, halv liggandes i soffan och bara smaskade. Tror det finns en stor chans att han blir lika chokladtokig som sin mamma.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0