kontroll

Imorgon står det 1 års kontroll på schemat. Spännande!

Miliam vägde redan på 6 månaders kontrollen lite drygt 9 kg. När han var 6 månader började han krypa, ställa sig upp och bli en väldigt aktiv liten krabat. Vilket gjorde att han på 10 månaders kontrollen inte hade gått upp mer än något kilo. Imorgon står det alltså 1 års kontroll och jag hoppas väl innerst inne att han har gått upp lite mer i vikt sen sist. Även om bvc-sköterskan förklarade tusen gånger att det var fullt normalt att han kurva planar ut. Som mamma är det lätt att oroa sig i onödan!

Nu ska jag invänta Sofias änglar och jag har hittils bölat till varje program.. Om ni har missat det, KOLLA!

Kommentarer
Postat av: lilla bebis

Jag har lite svårt att se det jag tycker att det är ett sååå jobbigt program, bara gråter. Han har säkert gått upp i vikt ska du se:) Ring sen. kraaam

2011-02-09 @ 08:18:54
URL: http://lillabebis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0