kaos

Hej hopp!

Här hemma är det fortfarande sjukstuga. K kom hem från jobbet och hade feber och kände sig allt annat än kry. Miliam är på bättringsvägen men fortfarande väldigt snorig och jag har en ständig huvudvärk och ond hals. Familjen sjuk.

Även fast jag inte mått helt hundra så står det ju 1 års kalas imorgon och tid till att ligga i sängen finns inte. Jag har spenderats större delen av dagen framför spisen med en unge hängandes i mina ben. Miliam är inne i en mammig-period och skulle helst av allt vilja komma så när som möjligt. Helst under mitt skinn.. Typ!  Väldigt mysigt men oxå väldigt krävande. Speciellt när det är tusen saker som måste fixas. Jag kan väl sammnfatta mitt liv lite som ett kaos. K som ligger däckad i soffan. Miliam som vägrar sova och jag som springer runt och försöker få ordning på hemmet. På köpet så tappade jag bort min plånbok och jag var så säker på att någon snål jävel snott den. Men icke istället visade det sig att jag varit slarvig och lagt av mig den inne på Bergvik. Lite halvförvirrad mamma! Men den är tillbaka och jag är glad. Det blev även idag hämt-mat så någon beach 2011 blir det inte. Någon som vill joina vassen kanske?!

Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Oh no. Hoppas ni klarar er ifrån sjukdom =)

2011-02-11 @ 21:37:52
URL: http://saratilling.se
Postat av: Fröken M

Fy !! Krya på er och hoppas att det blir ett lyckat kalas för lilla goingen :) Kram

2011-02-12 @ 09:53:56
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0