jag borde veta bättre.

Jag har under dagen smällt i mig kakor och kaffe ENDAST. När K kom hem hade han med sig kebabtallrik som jag smällde i mig snabbare än blixten. Nu sitter jag här helt darrig och mår illa. Att jag aldrig lär mig.

Nu ska vi kolla på filmen Love and other drugs. Hoppas den är sevärd och att jag inte somnar. Jag är ganska duktig på att se max fem minuter av en film och sedan somna om den verkar dålig. Alltså inte så stort tålamod! Om ni frågar K är jag nog världens sämsta film sällskap. haha.



Någon som har sett?


Kommentarer
Postat av: Fröken M

det är precis vid nöjes, men längst bort på det huset mot sverigesradio :) det ser ut som en liten kub i ena ändan med stora fönster... Jag hoppas det ska bli bra ! kram

2011-02-10 @ 21:55:34
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0