hejhej

Idag ska vi köpa en ny bilbarnstol till Miliam. Den vi har nu är allt annat än bra. Som tur är får vi häva köpet och lämna tillbaka stolen. HURRA! I eftermiddag blir det alltså en tur till barnenshus och med oss följer svärfar.

Jag och Miliam har även hunnit med och hämta ut ett paket på posten. Ett par sandaler jag fyndat på Nellys rea för 99kr. Bild kommer inom kort. Nu är det bäst att runda av. Emma och Vilda kommer hit vilken sekund som helst och jag har inte ens kläder på mig..... OPS!!!


Kommentarer
Postat av: MammaMorran

Skönt att det löste sig med stolen, vad var det för fel på den?



Trevlig fredag!

Kram

MammaMorran- nybliven 3barnsmamma som funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2011-02-25 @ 15:41:17
URL: http://mammamorran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0