försäkringskassan

Jag är nog inte ensam om att tycka att försäkringskassan är ett stort skämt!
Det där med att ge folk föräldrapenning är inte deras grej. Jag vet bara när Miliam föddes vilket krångel det var. Jag fick pengar i MAJ och han föddes i februari. Iof gjorde det inte oss så mycket, mer än att det var väldigt störande.
Nu under kvällen har jag försökt logga in på deras hemsida utan resultat. Behöver jag säga att det är med ett leende på läpparna jag lämnar försäkringskassan? Näe ni förstår nog. :)



Hejdå försäkringskassan, vi ses om sisådär fem år igen och hoppas ni har kommit på något bättre system då!

Kommentarer
Postat av: lilla bebis

Jag längtar tills jag kan lämna skit försäkringskassan jag med!!

2011-02-04 @ 07:30:57
URL: http://lillabebis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0