feber

Det har varit dåligt med bloggande de senaste dagarna. Tyvärr har varken tid eller lust funnits.... Vi har nämligen (hör o häpna) varit sjuka igen. Jo det är sant!!! Är det ens möjligt? K och Miliam har både haft hög feber och varit snoriga. Påköpet får vi knappt i Miliam någon mat. Tre vällingflaskor per dag är allt vi får i honom. Lite yoghurt och vatten kan slinka ner om vi har tur. Vanlig mat total vägrar han. Och att tvångsmat en unge vägrar jag. Vill han inte ha så behöver han inte. Hoppas det kommer efter helgen.

Förresten har jag fått mitt jobbschema och papper på att dagisplatsen är fixad. 7 mars börjar inskolningen. Jag har kollat i kalendern och det är inte många dagar kvar. Hej o hå vad det går undan!!

...Nu ska jag åka och köpa lite vårblommor. Det är ju trots allt helg och kanske lite blommor får oss att bli friska?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0