dagis

Idag fick jag det bekräftat, vi kommer inte få dagisplats där vi önskar i första hand. I karlstad råder det dagishysteri. Det finns för mycket barn och för få dagisplatser helt enkelt. Vi har fått en dagisplats lite längre bort än vad jag hade räknat med. Men i ett väldigt BRA område. Kollar man på kartan ligger området högst 1km bort från där vi bor nu, tyvärr finns det en älv längs hela Karlstad som förstör det hela. Jag måste varje morgon åka in till stan och över bron för att lämna Miliam på dagis. SUCK!!! 

Jag måste kolla upp det hela lite mer noggrant. Har jag tur finns det en cykelbro, dock ingen bilbro.  

Dagens PROBLEM!!!


Kommentarer
Postat av: elin

Hade ni inte fått på gruvlyckan? Vart blir det nu då ? Kramis

2011-02-01 @ 21:31:04
URL: http://jagochbebismagen.blogg.se/
Postat av: lilla bebis

Åhh, typiskt!! Men tur att du fick dagis. tänk om du hade varit tvungen att vänta 1 månad! kraam ps: vi ses på öf sen:)

2011-02-02 @ 08:15:32
URL: http://lillabebis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0