borta bra men hemma...

...bäst!!

Jag trivs så bra hos mamma men det är alltid något speciellt när man kommer hem till sitt eget. Jag trivs så bra i vårat relativt nya hus. Eller jag älskar det!!! Både jag och K gillar att vara hemma nuförtiden vilket vi inte gjorde för fem månader sen. Då åkte vi runt och flängde mest hela tiden. Kanske för att vi bodde i en liten tvåa med det minsta badrummet man kan tänka sig. Knappt så man kunde vända sig om i duschen.
Nu har vi utrymme så det räcker och blir över. Inte för stort och inte för lite. Helt perfekt !

Syster hade gjort pannkakslunch förut vilket gjorde att jag hamnade i någon sorts matkoma. När det kommer till pannkakor kan jag äta hur mycket som helst. Speciellt när det serverades med jordgubbssylt och grädde. Mums!

Nu ska jag göra ett "försök" att få Miliam i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0