Utkast: Dec. 9, 2011

Jag är inne i ett glädjerus. Nu har äntligen min kära vän gått och blivit mamma. Fem veckor förtidigt och världens sötaste lille prins.<3 Han är så söt så jag blir knäsvag. Jag har mer eller mindre gått och varit ett nerv-vrak från det att jag fick första sms:et om att vattnet hade gått. Sen har jag tittat på mobilen säkert hundra gånger och tänkte på mina vänner. De har blivit föräldrar NU! Världens bästa föräldrar. Jag är så glad och stolt. När bilden på den sötaste lilla bebis trillade ner i telefonen så drog en lättnande suck. Gumman du har gjort det grymmaste jobbet någonsin! Ni är bäst hela familjen. Det är nu livet börjar på riktigt. Och ag ska fira med ett glas vin!


Ja vad ska man säga, jag kan ju börja med att erkänna att jag blir sugen på en nummer TVÅ! Herregud, jag får flaschback från det att jag själv låg och födde fram min egen son. Vilken känsla. Den går inte beskriva. Det är så mäktigt! :)


Nu ska jag fortsätta umgås med killarna i soffan som sitter och kolla hockey. Inte så ovanligt va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0