prata

Yey, K är hemma sedan en timme tillbaka. Vi har alla tre tagit oss en middagslur tillsammans i sängen. SÅ himla skönt att få vila huvudet lite. Det är sällan jag joinar när Miliam ska sova middag men nu kände jag för det. Sen får jag ta smällen ikväll om jag ligger klarvaken till efter midnatt.

Idag ska vi kika på när K spelar hockey. Miliam går här hemma och längtar och har själv plockat med sin egen hockeyklubba. Ni kanske förstår vad som kommer ligga under granen iår? Självklart hockeyskidskor, hjälm, handskar och allt som pappa K har.

Nu kör vi det lite soft här hemma och jag ska snart ropa ner grabbarna från övervåningen så vi kan äta lite mat ihop. Det är lyx att få vara hemma alla tre en vardag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0