käär

Jag älskar dagar som går i ett. Då jag hinner med en massa! Typiskt mig.
Jag har idag fått lämna mitt lilla trots barn på dagis. Ja för det var precis vad han var idag. Han var grinig, han var sur, han ville slänga min plånbok i toaletten, han slängde sig på golvet, han vill säga en miljon saker och blir arg när inte jag förstår. Jag vet att det är vanligt vid denna ålder och håller ut!! Snart vänder det...

Sen hem, pusta ut, slänga på sig träningsskor och en promenad till jobbet. Efter jobbet blev jag hämtade av Jonna, hem till dom och kolla fina huset. Som blir såååå fint! Sen upp till sjukhuset med paket och snosa på en sex dagars liten prins. Jag är kääääär!! Sen hämta upp mina älsklingskillar igen.

Nu förstår ni att jag kommer slockna snabbt ikväll! Imorgon är jag ledig och kanske borde jag köpa lite julklappar?!

Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0