Jag är tacksam.

Ja för det är precis vad jag är. Tacksam över allt fint vi fått av våra nära o kära i jul. Julen är förbi och innerst inne är jag GLAD för det. Denna julen har jag stress-köpt alla julklappar in i det sista. Måste bli skärpning nästa år. På självaste julafton kunde man dra en lättnande suck för att man äntligen hann köpa alla julklappar och att alla blev nöjda. Miliam fick helt klart MEST paket och nu är frågan hur i helsike vi ska få plats med alla leksaker? En tur till ikea och hitta bra förvaring är nästa projekt! Eller köpa större hus. haha.

På självaste juldagen fick jag tillbringa lite tid med mina underbara vänner från A-a. Det var helt klart ett bra avslut på en härlig jul!


Är det någon mer än jag som går under namnet "fyndaren" ? Jag är lite av en expert att hitta billiga plagg på reor. Egentligen hatar jag att trängas bland folk men några guldkorn har jag hittat under mellandagsrean. En ny vinterjacka - 150 spänn. Det kallar jag fynd?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0