Hemmet har under kvällen förvandlas till n...

img_2548 (MMS)

Hemmet har under kvällen förvandlas till något slags pojkrum Ks hockeykompisar är här hemma och det har varit öl, musik och en massa hockeyprat. Jag insåg efter en timme att jag faktiskt lika gärna kan gå upp och lägga mig. Och här ligger jag nu Tankarna rullar på! Vad livet är underbart och kan ändrats snabbt. Tänk att jag och K snart har en son på två år tillsammans. En helt fantastisk människa som påminner så mkt om oss. Det trodde vi inte för tre år sen. Men vad bra det blev! Miliam är det bästa som hänt oss och Kärleken till ens barn går inte att beskriva med ord. Både jag och K brukar somna till att vi ligger och pratar om hur underbar Miliam är. Varje kväll blir vi påminda om hur lyckligt lottade vi är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0