fin kväll

Då var det julpyntat här hemma. Eftersom vi inte äger någon tomte eller adventsljusstake var det på tiden att insaffa. Jag hade några kvar från förra lägenheten men inte många. Så iår har vi fått köpt allt nytt. En ganska dyr historia. Men det känns mer viktig att ha det julmysigt nu när man har Miliam. Innan har det faktiskt kvittat....

Ikväll har jag haft besök av Caroline hela kvällen lång. Vilken lyx att få proppa i oss massa godis och bara ligga i soffan och tjata (Något vi båda är ganska bra på). Miliam somnade klockan åtta efter fredagsmiddagen som idag kom från Mcdonalds. Kan tillägga att han endast käka upp äpplena. haha. Nyttig kille va?! 
Nu är det ju så att Caroline är gravid och det är ju extra spännande. Sex veckor kvar. Lite pirrigt faktiskt. Man är så nyfiken på det lilla livet i magen.

K är på julbord men antar att han snart kommer trilla in genom dörren. På måndag sker en liten förändring på mig själv. Ja herregud. Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska berätta för er i bloggen eller hålla det hemligt. Jag får se efter måndagen. Önska mig lycka till iaf! :)


Någon som har någon gissning?

Kommentarer
Postat av: Elin

Neeeeeej Lisa!

2011-12-03 @ 18:33:25
Postat av: Anonym

Du ska spruta in något i läpparna ?:-)

2011-12-04 @ 11:53:35
Postat av: sanna

2011-12-04 @ 12:08:02
Postat av: sanna

Bröst?

2011-12-04 @ 12:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0