En kväll för sig själv.

Ja precis som överskriften har jag en kväll helt för mig själv. Miliam sover och K är hos några kompisar och kollar hockey. Jag passar på att lägga fötterna på bordet och slappa riktigt mkt. Efter en jobbdag och en kväll på bergvik är jag helt slut. Ikväll fick jag klart alla jukklappar och några julfynd till mig själv. Typ en kavaj och lite julpynt. Kap var det! Tror inte jag inte ens gav två hundra för allt ?! :)

Imorgon kör jag jobb sen går jag på julledigt som håller i sig TVÅ dagar. Men jag ska inte klaga! Huvudsaken är att få träffa alla nära o kära. Plus lite vänner! För jag antar att jag inte är ensam om att slå klackarna i taket på självaste juldagen. Kul ska det bli!

Nu ska jag fortsätta mysa här hemma.


Två dagar gammal. Har svärföräldrarnas dator och där finns massvis med gamla bilder. Jag blir nästan tårögd. Vilka minnen!! OJOJOJ! Har min lilla fis varit sådär liten?


Kommentarer
Postat av: Fatima

BLir överlycklig om jag hittar gamla bilder :) sötnosen.



God fortsättning på er.

2012-01-02 @ 11:45:13
URL: http://www.mina-prinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0