bra period

Vi är inne i en väldigt bra period just nu..... En period som jag just nu skulle kunna ha femton barn som är som Miliam.

Miliam sover utan som helst problem hela nätter i sin säng, minst tolv timmar per natt. Vaknar han så bär vi oftast in honom till oss där han somnar om på en gång. Han somnar på kvällarna efter en vällingflaska utan minsta gnäll. (Inte ens nappen behöver vi stoppa in) Han vaknar som tidigast klockan sju. Och då ligger vi alltid kvar i sängen en timme extra och kollar barnprogrammen. Varje dag blir jag påmind om vilken jäkla tur vi har. Vilken tur att vi aldrig har haft dessa vakande nätter som vissa föräldrar har ständigt. Jag väntar på ett bakslag!

När kommer ett sådant? Jag hoppas och tror att det kommer vara såhär för alltid. Peppar, peppar!
Och ja han sover minst två timmar efter lunch, är inte det lyxigt? Ungen är ju snart TVÅ år.


Nu är jag pirrig och såklart väldigt förväntansfull. Imorse fick jag ett sms från en väldigt nära vän som jag kommer hålla alla mina tummar åt under dagen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0