Busig

Jag är så himla glad. Imorse såg jag att världens kanske absolut bästa morgonprogram på femman (?!) har börjat igen. Jag pratar såklart om vakna med the voice. En kopp kaffe och vakna med the voíce i bakgrunden är en bra start på dagen.

Helgen har gått rasande fort som alltid. Kanske för att jag har jobbat ganska intensivt. Därför kan jag nog räkna timmarna jag fått med Miliam på en hand. Han har mer eller mindre sovit när jag har slutat för dagen. Så vi har massor av tid att ta igen när jag är ledig imorgon. 

I lördags tog en tjejkväll med min bästa Lisa. En vinflaska haffade jag innan jag begav mig mot stan. Vi hade en sån där typiskt tjejkväll där vi pratade om allt mellan himmel och jord. Jag kanske har sagt det förut men Lisa är så jäkla bra. Och jag är så glad att just jag får vara din vän.


Jag har egentligen tusen saker att berätta men nu kommer jag inte på något. Störande. Miliam har iaf blivit en stor och duktig bebis. Igår plockade jag upp han hemma hos svärföräldrarna där farbror Jeppe agerat barnvakt. Miliam gick och städade Jeppes rum och gick och slängde allt skräp i papperskorgen. Det är minsann inte dåligt av en 18 månader bebis. Efter en vällingflaska somnade han som en stock i knä på Jeppe framför tvn. Det såg så sjukt sött ut. Typiskt att jag inte fick en bild på det.

Här har ni den vilda bebisen.





Och en sjukt trött mamma. Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0