Silver hand

Nu ska jag presentera mitt senaste köp. En silver HAND. Så jäkla snygg! Eftermiddagen har gått åt till att rensa bland alla mina tusentals smycken. Jag är en typiskt smycke-tjej. Efter tre år på Glitter är jag en toknörd när det gäller smycken. Och allt man har handlat på sig dessa åren. Åh herreguuuuud! Det tog ett tag att rensa och en hel del åkte i papperskorgen. Sen att jag hittade mormors äkta guldkedja och ringar gjorde ju inte att man blev tusen gånger gladare. Nu pryder endast de äkta och värdefulla smyckena den fina handen. Självklart ska den stå i sovrummet.

149 kr är ett KAP.


Såhär GLAD blir man när man hittar något man länge letar efter. Dålig bild kanske men ett smakprov hur handen ser ut !


Nu är K iväg och tränar hockey. Hockeysäsongen är igång och jag är nu under en längre period hockeyänka. Trist men vad gör man inte för någon man älskar? Biter i det sura äpplet och peppar. Yes, man får helt enkelt förstå att det är hans hobby och att han älskar det. Jag och Miliam kommer självklart hänga så ofta vi kan på läktaren, äta korv och hejja på Pappa K. Det är inte fy skam det heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0