måndagsmys

Idag är det måndag och min enda lediga dag för denna veckan. Jag kommer köra jobb 10dagar på raken sen. Hejja, Hejja! Jag kommer nog vara slutkörd när jag har min nästa lediga helg. Men sånt är livet!

Idag kommer syster hit och hennes lille prins. Vi ska ha måndagsmys med övernattning. God mat och säkert massa sötsaker till. Tänk att det skiljer fem år mellan oss fast man egentligen skulle kunna tro att vi är lika gamla.  Min syster är som min bästa vän och att vi fick barn samtidigt kunde inte bli bättre. Jag är så glad i dig <3


Nu ska jag fortsätta kolla vinterplagg till Miliam på internet. Skor och overall måste hittas. Just nu lutar det åt en didriksson eller en Molo overall. Svårt val det där. 





Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kunde inte hålla mig. Fick bli en molo. Har nog kvar polarnoverallen också. Är inte så sugen på att han ska ha molon på dagis:p

2011-08-29 @ 21:24:26
URL: http://jagochbebismagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0