Loppis

Just nu ligger jag i soffan. Snart bär det iväg till jobb o dagishäng för lilleman. Imorgon är jag ledig, även på fredag. Det känns lyxigt! Jag har faktiskt gått upp i tid på jobbet nu när det flesta har semester. Så jag jobbar några timmar mer i veckan än vad jag egentligen har på pappret. Men än så länge märks det inte. Skönt! Jag jobbar mindre kvällar och mer dagtid. Helt perfekt när K har sin hockey.

På mina lediga dagar är jag sugen på att åka på loppis eller Auktion. Jag vill ha ett vitrinskåp. Ett stort och inget vanligt! Jag kanske är för kräsen så det slutar med ett sånt där tråkigt ikea skåp i slutändan ändå. Hoppas INTE!

Kanske åker en sväng till Matildas bod. Tydligen är sevärd loppis. Jag har aldrig varit där men den verkar super mysig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0