hejhopp

Har blivit lite halv dåligt med bloggandet för min del. Kanske för att jag har tusen saker att göra. Men så blir det ibland. Bloggen blir lidande.

Idag har jag jobbat och imorgon gör jag min sista dag för denna vecka. blir skönt med lite helg ledigt. För på söndag åker jag till ULLARED. JIPPi!!! Ska bli sköööjj! Hoppas jag hittar massa fynd. Eller främst ska det bli skönt att bara komma bort hemifrån. Miliam och K ska få lite pappa och son tid. Miliam har förresten blivit en pappa-pöjk. Iof har han alltid varit pappas pöjk men nu verkar det vara mer än någonsin. PAPPA-ordet går varmt här hemma. hehe

Under kvällen har jag varit på info kväll på salongen KASHK i Kd. Stylage-läppförstoring har vi fått en genomgång av. Om jag är suuuuuuugen? JAAAAAAA. Någon som har erfarenhet? Det verkar iaf vara väldigt bra saker och för ett bra pris. Jotack.


Nu ska jag snart hoppa i säng. Bara jag hittar andra bilnyckeln som en viss son har slarvat bort här hemma. Har ni samma problem? Miliam är helt tokig i nycklar. Min husnyckel har varit borta någon vecka och fortfarande inte kommit tillbaka. Hoppas jag hittar den också snart. Annars blir jag tokig. Jag förstår mamma att hon skaffade kodlås hemma. Både jag och min syster är ganska slarviga av oss. TYVÄRR!!!

Förresten så är min mamma den klokaste jag vet. Hoppas jag blir lika klok och lugn som min mamma när jag blir stor. Det räcker att ringa henne så blir man lugn. Tänk bara på nära jag krockade vår bil och jag ringer helt gråtfärdig och berättat det inträffade och jag får som svar " Meeeen Lisa, du är inte skadad, det är bara en bil. Det går att köpa NY" Helt rätt!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

dieten går helt klart över förväntan, motionen lika så, - MEN, jag ska inte sticka under stolen med att jag är ssjukligt godissugen typ hela tiden ;)

ha en trevlig helg ! kram

2011-08-12 @ 17:04:08
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0