hej

Hej o hallå!

Hade precis skrivit ett långt inlägg som jag självklart råkade radera. Suck!
Helgen spenderades som sagt i sommarstugan. Min farmor och farfars sommarstuga som ligget ett stenkast från vattnet. Att komma dit är så avkopplande. Syster hängde med också. Så kusin pojkarna har lekt för fulla muggar. Så söta! Under eftermiddagen dök även svärfar och farbror Jeppe upp. Det blev grillning, kortspel och några glas vin. Kvällen var toppen på alla sätt o vis!

Idag börjar vardagen på riktigt. Både K o jag börjar jobba så idag blir Miliams första dagis-dag efter fem veckor semester. Förhoppningsvis går det smärtfritt. För finns det något värre än när ens son gråter och man lämnar han gråtandes i frökens händer ? Nä tror inte det. 


Just det för att man inte ska deppa ihop totalt för att semestern är slut så har jag , mamma, syster och styvsyster bokat HOTELL för att åka till ullared. Om TVÅ veckor åker vi. Shopping!!!!! :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0