blä

Vi går mot mörkare kvällar och det märks. När klockan närmare sig åtta har det redan hunnit bli mörkt ute. Jag vet inte, men jag gillar inte hösten. Jag försöker tänka positivt. Det är ju ändå ganska mysigt att tända ljus, krypa upp i soffan tillsammans med en bra film. Men jag blir tusen gånger tröttare av denna årstiden. Något behöver hända. Jag funderar på att ta tag i detta träningskortet. Kanske får det mig att bli piggare?

K är hemma och står vid köket och var mer än villiga att stå för kvällsmaten ikväll. Bra pojkvän? Japp ska inte klaga. Jag halvligger i soffan och tänker faktiskt inte röra en fena ikväll. haha
Vilket tråkigt inlägg jag känner att detta blev. Men ibland blir det så...

Min mamma kommer alltid med bra uttryck " Lisa, det finns alltid de som har det sämre" Ja och varför klaga när det finns barn som svälter i Afrika. Jag har världens bästa familj och vänner som ställler upp till tusen. Tack för det!



Happy-face


Kommentarer
Postat av: elin

Fina Liiiisa !

2011-08-30 @ 22:14:45
URL: http://jagochbebismagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0