Åh vilka bra dagar det varit ! I tisdags b...

img_2074 (MMS)

Åh vilka bra dagar det varit ! I tisdags blev det grill med familjen Söderlund/ Bäckman. Väldigt spontant men ack så trevligt Igår åkte jag på räkfrossa med ett skönt gäng tjejer. Det var sååå kul. Jag har inte sett mina partypinglor på länge så vi hade mkt att uppdatera varandra om. Imorgon är jag ledig. Vad vi ska hitta på är ännu oklart men nåt kul blir det förstås. Sen att jag storhandlat massa på loppis för under hundra lappen gör ju att man känner sig sådär äckligt nöjd. Är det inte typiskt oss tjejer att känna att man tjänar på att fynda ? :) långklänningen på bilden är ett riktigt kap för 74 kr på Hm. Jag älskar den ! Lite flummigt inlägg men ni får stå ut helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0