trött jag bliiiiir

Ja en liten hälsning från mig till er läsare! Varning för att vara en liten bitterfitta!

Ja herregud. Vilket kaos. Det sista Miliam gjorde innan läggdags var att spy ner hela vår säng. Den luktar pyton och både täckena måste tvättas. Förresten hur tvättar man duntäcke? Måste googla detta!
Fan tycker så synd om min lille plutt. Tredje gången iår han får spysjukan. Men vad ska man göra? Bara att gilla läget. K har haft det två gånger iår och jag EN. Det känns lite som det är min tur att åka på det. Min bästa vän är handsprit. Har gått runt hela dagen och spritat varenda lite vrå här hemma. Nu ska banne mig alla bakterier bort från vårt hem. Jag kan nog sätta en tusen-lapp på att det är jag som ligger i fosterställning på toaletten inatt. Fan jag hatar spysjukan eller nä jag hatar att spy. Tur K är på bättringsvägen iaf....

Näää nu börjar jag må illa oxå. Spysjukan here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0