Tjenna!

Herregud vilken dålig uppdatering. Men så går det när man är ledig och tillbringar dagarna tillsammans med vänner och familj. Tid till att sitta framför datorn har inte funnits. Helgen har iaf varit kanon bra. Synd bara att den går alldeles för fort.....
I fredags var jag en sån där jobbig, bitter flickvän. K fick hör både det ena och det andra om min garderob. Jag har knappt unnat mig några kläder alls den senaste tiden. Under 9 månader gravid köpte jag nog inte ett endaste plagg. Mycket av kläderna får mig att vilja spy. Nog om det. Jag fick iaf en shoppingrunda helt själv med Ks plånbok. Här snackar vi världens bästa pojkvän! Så alla killar där ute som vill muntra upp en bitter flickvän ge henne en shoppingrunda helst själv. Ja ni kan förstå att jag blev några plagg rikare. BÅde skor, jeans och några överdelar slank ner på min två timmars runda på stan. Sen hade K en nöjd flickvän hela helgen!

Idag har jag jobbat. K är tyvärr fortfarande lite halv krasslig. Att det aldrig vill ge sig. Dumma baciller!
Nu ska skrutten hoppa i säng! Sen ska jag ta hand om min sjukling.

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0