snabbt

Som jag misstänkte kom lite tårar vid lämningen på dagis. Men så fort jag hade lämnat rummet med dagisfröken och barnen så blev tårarna snabbt till skratt istället. Lite som en "test" Stannar mamma om jag gråter lite.

Imorgon står det ledigt på mitt schema, men Miliam ska en kortis på dagis iaf. Lite för att det inte ska bli ett uppehåll igen. Egentligen hade det varit skönt med en förmiddag för oss själv , men jag får se det lite som behövlig "egentid". Kanske hinner jag både rensa ur Miliams garderob och min egen eller plantera om lite blommor?!

Nu har jag en tröttis här hemma som nästan halvsover på golvet. Bäst att göra i ordning lite välling och natta!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Tack för tipset !! Jag får ge mig ut på volangjakt för ny bikini är ett måste ! Jag tog med mig en av mina gamla när vi var på selma spa förran veckan och hade jag inte hållt i trosorna hade de flutit iväg i bubbelpoolen... jag var visst mindre än på länge !?

2011-04-26 @ 20:46:16
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

haha... utan tvekan ! Är man en 36:a så är man ;)

Jag får ge mig ut på jakt nån eftermiddag.. men nu är det läggdags !

2011-04-26 @ 21:35:37
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0