pappas pojk

En jobbhelg avklarad. Känns gött!

Miliam har lekt med sin pappa hela helgen. Eller nu ljög jag. I lördags fick han leka med sin moster och kusin. Vilket hade gått hur bra som helst. Ingen seperationsångest för hans del. Nä nä nä! Inte ens lite gnäll när jag lämnade honom. Efter jobbet i lördags åkte vi till mamma/mormor och Miliam fick träffa sin favorit-Mormor. Om han blev glad, helt tokig. Då fanns ingen mamma eller pappa i Miliams tankar bara MORMOR!


Miliam är inne i en pappa-period. Jag är den jobbiga mamman som man helst inte lyssnar på och gnäller lite extra för. Är inte det konstigt? Att en 1 åring testar sin mamma? Helst liggandes på golvet. Men för pappa K händer det inte alls. Jaja, jag inser att Miliam är pappas-pojk. Kanske går i perioder oxå? Snart kanske han blir extra mammig. Inte vet jag. Någon som har erfarenhet.


Mamma älskar dig!

Kommentarer
Postat av: elin

Leo är ju likadan. Så fort Micke kommer hem så glömmer han bort mig, haha

2011-04-04 @ 10:33:36
URL: http://jagochbebismagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0