Luddigt

Hallå!
Dagens sysslor i hemmet är helt klara. Miliam är på dagis och leker. Jag har lite egentid framför datorn med en kopp kaffe. Ganska så skönt om ni frågar mig. Egentligen är jag på jordens dåligaste humör. Jag är så fruktansvärt besviken, arg och ledsen. Allt på samma gång. Saker och ting har förändrats. Eller egentligen har det pågått ganska länge. Man kommer till en punkt i livet då man inte orkar ta mer skit. Man orkar inte offra så mycket tid för att inte få någonting tillbaka. Nu är det nog! Alla där ute, försök inte tro att alla vill er gott. Det finns människor eller egoister som bara tänker på sig själv. Tragiskt men väldigt sant! Jag vet, det är ingen idèe att hänga läpp för misstag man gjort. Man lär sig av sina misstag, inte sant? Samtidigt som det gör så ont i mig för all missad tid, som vi aldrig får igen. Tid, minnen som vi aldrig kommer få uppleva igen.
Förlåt för ett luddigt inlägg. Jag var bara tvungen. Jag vill varken hänga ut någon/några här. Men ibland kan några skrivande rader göra så mycket. Hoppas att ni får en fin dag i detta ganska så trista vädret. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0