fullt ös

En ledig dag. Kommer inte mer lägligt. Tyvärr är inte vädret på min sida men vad gör det? Jag och Miliam har en fullspäckad dag. En rolig dag med massa skoj.

Vi ska börja dagen med en promenad med grannen och hennes son. ( lika gammal som Miliam) Ska försöka hitta lite påsk-ris så vi kan få det lite påskigt här hemma. Påskliljorna är lika fina som förra veckan. Fyndade sex stycken för en tjugolapp. Fynd! Plantagen firade tjugo år. SÅ åk dit om ni vill ha billiga blommor!

Runt lunchtid blir det lite mammafika. Sju barn o sju mammor. Var ett tag sen jag såg alla sist så det blir skoj. De flesta har börjat jobba så det är inte lätt att få tid att ses.

I eftermiddag blir det kalas. Miliams farmor o farfar fyller år och det måste såklart firas. Tur Miliam är en lätt bebis som älskar dagar som är fulla med massa besök. En dag i soffan med sin mamma är ingen rolig dag tycker Miliam. Haha. Tur jag inte heller tycker om sådana dagar. Här gillar vi dagar med fullt ös. Har ni samma barn?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0