Fan fan Fan

Ja det som inte fick hända har hänt...

Älskade K fick självklart spysjukan och har spytt under hela kvällen igår och natten vilket resulterade i att jag hade en helt utslagen pojkvän med kramper. Ja då menar jag verkligen KRAMPER. Det var hemskt!
Jag fick nog när jag såg hur han såg ut idag klockan sju imorse. Direkt in på akuten och ja där ligger han fortfarande med dropp. Stackare! Det fanns varken vätska eller mat i hans kropp. Fy fan!
Han är på bättringsvägen och det är huvudsaken....

För att inte deppa ihop totalt här hemma så har jag självklart klickat hem lite kläder.




Vi saknar dig älskling!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Supersnygga bikinis, jag är så sugen på en sån. MEN, jag har ju för tusan inga tuttar kvar så det skulle förmodligen mest se ut som om jag hade knutit en bandana över två myggbett !? ;)

2011-04-17 @ 21:51:44
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0