Alltmöjligt

Dagen börjar lida mot sitt slut. Snacka om att pricka rätt helg att vara ledig på. Nu är min långledighet slut och det blir jobb hela veckan utom onsdag. Miliam ska tillbaka till dagis efter nästan två veckors uppehåll. (jäkla sjukdom) Jag funderar fortfarande på hur det kommer gå? Kanske någon tår eller så får jag en vinkade hand mot mig. Ja som sagt, det kan gå hursomhelst. Hoppas på det sistnämda. Annars skär det i mammahjärtat!
Idag har vi återigen grillat. Lite solsidan varning nu! Men det är så gott. Sen är det bäst att passa på så länge det är fint väder.Vi fick även besök av syster och Miliams lille kusin M. De har lekt på gården med diverse leksaker. Favoriten just nu är gräsklipparen. Billig leksak men ack så rolig.
Förresten ska jag träna imorgon på GYM. haha. Tur jag är ledig på onsdag för jag kommer nog ligga inne med jordens träningvärk. Håll en tumme för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0